måndag 10 maj 2010

På tin nu va..?

Ja det kanske är på tiden att skirva en rad eller två. Jag är förtillfälle utan dator hemma, och har varit det ett tag nu. Men den nya är på väg :) Så därav inge nya inlägg. Det händer och sker något varje dag som går. Fast mestadels handlar det om jobb. Mycke och många kvällar, grillning och bara sköna lugna stunder. Eller nej vänta, sköna lugna stunder.. vad är det? Sånt hinner inte jag med. Men jaja, dagarna går utav bara farten. Rusar iväg.
Mina små skruttor är nu hos deras pappa, gasch. Hatar dessa veckor, men ändå på nått vis hinnar man med en massa. Låter som att jag inte kan ta med dom på vad som helst med så är de inte. Man blir bekväm dom här veckorna. Man kan sola shoppa fika tvätta och ha sovmorgon ;) Ta hand om sej själv lite. För det är sånt som en mamma kan behöva lite av va?

Men jaja, nog om de. Nu har systrarna Jansson somnat iaf och deras mamma är nog på ingång. Jag ska ta mej en promenix och sedan måla lite stolar.
Ha en bra vecka!

1 kommentar:

  1. På tin nu igen va ;) hoppas nya datorn kommer snart så man har något att läsa! :D

    kramar

    SvaraRadera