söndag 30 maj 2010

Inte igår..

.. jag satt här inte. Har ju som sagt va inte haft nån dator. Fick den i måndags, lite glad jag blev!
Annars är det bra, eller tjoa bra och bra. Man får väl inte klaga. Nu är ju värmen och sommaren på gång, det gillar jag. De enda är att varje gång jag är ledig regnar de, och så fort jag går in på jobbet skiner solen. Vet inte riktigt varför, å andra sidan jobbar jag mycke så alla andra får ju mosa i solen. Får vara glad för eran skull ;)
Nu när jag fick datorn har jag visst traderat lite, lite för mycket. Ett par converse är på väg hem, en Fred Perry tröja också. Sen lite grejor till iphonen. För att inte tala om vad alla Borlänge rundor fört med sej, kläder till både mej och barnen. Shopoholic? Jag..? Jaaa..!

Väntar på att Handsome Hansson ska kladda ner en Uggla åt mej! KuliKul..

På riktigt nu, jag är trött. Ska duscha och sova. Jobbar denna vecka mån-fred.
Tjingtjong och ajöken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar