fredag 16 april 2010

Försvinn!

Det här med förkylning va visst inte bara en en-dags förkylning. Den sitter fortfarande i. Snart en vecka. Hade gett mej sjutton på att jag skulle jobba i dag, mellan 12-20. När klockan va 13.20 orkade inte kroppen med jobbet mer. Bara att byta om kasta sej i bilen hem och dra täcket över huvudet. Trist! De enda jag har gjort sen i tisdags är ju legat i sängen. Just nu är det extra trist, helt ensam. Nu får det bli söndag så barnen kommer och så hoppas jag att jag ska vara frisk!

Låg och tänkte också, man hinner tänka en hel del när man bara ligger och är sjuk. Jag har "gått miste" om ett halv år av barnens liv. Visst låter det sjukt, men dom är ju hos mej varannan vecka. Hur bra känns det då? Jag kommer ju typ missa halva deras liv. Nej fy farao, nu åker plopparna i öronen med lite Nomy och Lady GaGa så kanske jag kan blunda en stund! Trevlig helg.

2 kommentarer:

  1. Uppdatering kanske =) Puss

    SvaraRadera
  2. Jaha =) det var jag. // Therese

    www.therese83.bloggplatsen.se

    SvaraRadera