lördag 2 januari 2010

Gott Nytt 2010


Hoppas erat 2009 va ett år att minnas, och att 2010 bringar nya möjligheter. Mitt 2010 började me en renovering av bilen på ca 10000, katsching!! Mindre roligt, men ett tråkigt måste. Känns som att man hade kunnat gjort mycke mer roliga saker för den summan pengar.
Nyårsaftonen firade vi av hemma hos F & F och närapå hela släkten. Vi slog ihop jul och nyår. Så barnen fick julklappar och va helnöjda. Vi åt mat, spelade guitarhero och firade av med en låda raketer och lite skumpa. En alldeles lagom nyårsafton tycker jag.

Här är barnen förkylda, ungefär som vanligt. Olivia dras med hosta som vägrar ge upp, fortsätter den blir de nog ett läkarbesök snart.
Själv har jag pratat med min chef på ica(t) och får fortsätta jobba på mitt schema tills vidare. Känns helt okej, trots tiderna jag har så kan man inte tack nej till ett jobb. Inte i dagens läge.

I morgon åker barnen till D och jag ser fram emot en hel veckas jobb, nu ska jag fortsätta plöja Desperate housewives boxarna som jag fått i julklapp(?) haha!

GodNatt / Sandra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar