tisdag 15 december 2009

BUUHUU!

Kul grannen jag har..haha! Han som bor ovanför mej kunde ha skrämt ihjäl mej igår kväll. Satt i soffan, som vanligt.. Marcus sa att han såg nått i mitt fönster. Trodde bara att de va snö som föll från taket först, men när jag ställde mej upp fick jag se att det hänger ett "huvud" och slår mot fönstret..Whhaa!! Då har han hängt en mask i ett snöre som dinglar sött i mitt fönster! Är ju så himla glad att jag inte va ensam hemma eller att nån av barnen va vakna, hua! Fast så här i efterhand va de lite kul..

4 kommentarer:

  1. Haha, kan det möjligtvis vara Micke som varit ute och busat ?! =)

    SvaraRadera
  2. Jovisst va de Micke! Liiiite jävla rädd jag blev!! haha

    SvaraRadera
  3. Förstår de! Mä den människan i närheten går man aldrig riktigt säker =)

    SvaraRadera
  4. Hahaha,han har inget liv den där Micke! ;) Han kommer ju få igen en vacker dag! :P

    SvaraRadera