tisdag 18 augusti 2009

Tårtor

Jag har fått en beställning på två tårtor :-) Så nu måste jag försöka få lite inspiration. Barn inspirerat och tjejigt ska det vara. En rosa och en vit. Sen fria händer! Måste ju såklart höra vad tre-åringen gillar så det kanske blir lite lättare. Här har jag hittat några mer vanliga tårtor..
De översta blir det inte, men tog med den för att den va så himla söt. Som sagt, det är ju bara inspiration jag är ute efer nu :-) Jag gillar den längst ner, med Kitty på! En sån blir det nog till Olivia på hennes dag, fast mer å det rosa tror jag.






Kram Sandra

4 kommentarer:

  1. Jättesöta tårtor!! Den översta var ju urgullig ju!! :-D En sån vill jag ha när jag fyller! ;-)

    SvaraRadera
  2. Meeen hallåååå!! liite för kompliserad för mej :P

    SvaraRadera
  3. Hej!!

    Hittade hit.. Ida ÄLSKAR Kitty.. Hon skulle bli jätte glad för en sån.

    Kram Therese Ida´s mamma =)

    SvaraRadera
  4. Therese; Ida ska få sin Hello Kitty tårta :-D

    Kram på er!

    SvaraRadera