onsdag 19 augusti 2009

God morgon, eller middag kanske..

Fick mej en riktig sov morgon idag iaf, vaknade för 45 min sen. Snacka om skönt! Men att vakna och höra tystnaden är jag inte så förtjust i, vill ha virrvel vindarna hemma. Som kommer och kryper upp i sängen och myser! Nu sitter jag med frukost i handen, ägg keso macka och kaffe. Ska göra mej i ordning och hälsa på Ida i Borlänge sen till syster Linda i Falun :-)
I morgon hoppas jag att jag Lisa och Therese åker till Ikea, har en del som måste inhandlas. Annars får jag väl lov att åka själv då.. fast om jag känner dom här tjejorna rätt så åker vi alla :-)

Saknar er, mina tjejor!

K R A M Sandra

2 kommentarer:

  1. Ja kika ner senare du:)

    Jag vill också med till IKEA :)

    SvaraRadera
  2. Åå va roligt med Ikea !! Kul å greja med nya lägenheten nu förstår ja! Skulle oxå vilja åka på en dagsutflykt till Ikea men just nu är det bara jobb på gården som hägrar, SUCK !!!

    SvaraRadera