lördag 13 mars 2010

Lovisa ser ut som en prickigkorv!

Då va det dags igen, för vattkoppor. Nu är det Lovisas tur. Syns redan nu att de kommer vara mycket värre än när Olivia hade, Olivia hade knappa 20 st. Lovisa har redan fulla magen. Så idag vart det inte som planerat riktigt, hade tänkt vara ute här på gården och åka pulka och grilla korv mm. Men Olivia hade tur, hon är ute och leker med Jonas Albin och Elvira. Lovisa strosar runt här inne och jag sitter här en stund. Senare på em ska jag skjutsa Olivia till D, hon ville dit redan idag. Jag ska nog passa på att tvätta bilen hos pappa, den ser för jävlig ut.

Justja, barn-psykologen ringde mej. Fast blev jag mer klok, nä! Hon trodde det skulle bli krångligt med Lovisas resurs. Så hon föreslog Familjerådgivning. Jag ska prata med D i morgon.

Nu ska jag vinna hem ett par lila converse åt Olivia, fortsatt trevlig helg!

1 kommentar: