tisdag 2 mars 2010

Ensamt..

Ja rubriken säger sitt! Sitter ensam hemma hos Marcus, barnen lämnade jag hos deras pappa igår, en hel vecka kvar tills dom kommer.. Och Marcus är i studion och jobbar. Så ja, själv är jag. Ledig också, så en solstund blev de direkt jag vaknade. Nu äter jag frukost, vilket inte är gi frukost..utan macka, vanlilj-yoghurt med äpple och hjortron smak och såklart kaffe. Gott! De som spelas just nu är "The baseballs". Grymma ;)

Under förra veckan hände inte mycket, eller va de kanske de de gjorde. Barnen va sjuka hela veckan, allt från snor och feber till vattkoppor och örvärk, ingen höjdar vecka med andra ord. Och som jag känner på mej kommer Lovisa säkert få vattkoppor tills nästa vecka. Men de är då de..

Funderar på att dra till Borlänge en sväng, fast jag vet att de blir billigare om jag är hemma.. hmm, tåls att tänka på en stund!

Ikväll träning!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar