tisdag 23 februari 2010

Ge mej friska & pigga barn!

Snälla rara gode gud.. Ge mej tillbaka mina glada pigga och friska barn igen! Rastlösa gnälliga och bråkiga barn är inte så himla skojigt. Feber fram och tillbaka, nyser ur sej liter med snor och slem, hostar så de gör ont. Inatt hade Olivia ont i både mage och ben. Ringde VC idag, för att höra om vi kunde få göra ett halsprov, eller nått överhuvudtaget, men hon ville vi skulle avvakta. Som vanligt. Pratade med dagis också, de va många som va hemma med precis samma symptom som Olivia har. Och att de har tagit om på flera stycken. Hoppas hoppas Lovisa klarar sej, räcker med att hon är snorig och små hostig. Så även i morgon blir vi hemma..

Nu ska jag och Olivia se klart på UPP medans Lovisa sover. Jag och Marcus tjuvstartade och såg filmen igår, utan barnen ;)
Den har fått bra betyg 4,4. Tror jag ger den 3,5 :)




2 kommentarer:

  1. Jag å Elias kollade på filmen idag, fast han lessnade innan vi hann se slutet så de får jag väl titta på en annan dag =)

    Hoppas barnen är friska snart!

    SvaraRadera
  2. Ja du får göra de! =)

    Ja de hoppas jag med!

    SvaraRadera