måndag 8 februari 2010

Funderar..

..på hur dyr mobil räkning jag kommer få i slutet av denna månad. Marcus har utlansnr nu när han är i Thailand, så de är inte billigt att ringa han! Tror det är minst 12,50 / min plus uppkopplings avg. (De kanske inte låter så dyrt men de blir ju de i ängden) Men va tuusan, de är det värt :) I dag åkte dom till Bangkok, har beställt skor och lite annat med han.. hoppas han hittar på de :) Och i morgon ska dom se hur fort dom kan få en biljett hem. Gud va jag läängtar!

Igår kom mina gullungar hem, eller hem och hem. Dom åkte till Fia och Fredric innan jag slutade jobba. Sen sov vi kvar där, på två madrasser på golvet. Barnen tog en varsin madrass och jag klämde mej ner mellan dom och sov me halva kroppen på govlet eftersom madrasserna gled isär.. Plus att Visa körde kickboxning på min rygg halva natten, men va gör väl det :)

Få se om vi blir hemma från jobb och dagis i morgon, fick hämta Olle tidigare på dagis, hon hade varit kass i magen hela em! Väl hemma va hon på toaletten 1 gång, och Visa lade ur sej ett lass utan dess like innan läggdags. Kanske är dumt att chansa i morgon..

Har fått ändrat schema 4 veckor på jobbet, så nu är jag inne i charken. 4 veckor utan kvällstid och stängning. Liiite skönt!

Nu blir det en dusch för att sen kura ner i sängen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar