fredag 19 februari 2010

Dag 9

Nu är jag inne på dag 9 med gi-metoden. Eftersom jag inte vägde mej från början så vet jag inte exakt vad jag gått ner, men jag tippar på 2,5 kg ungefär. De känns helt okej! Och sötsuget är inte alls lika som innan gi. Tack gode gud för de.

Men nått som stör mej är folk som hoppar på mej och fråga "Varför kör du GI?" "Jaaa, DU behöver verkligen banta va!" mm.. Jag påstår inte att jag är fet tjock eller stor nånstans, men att gå upp 15 kg på 1 år känns inte okej. Jag gick liksom upp 15 kg när jag va gravid med Olivia, och då va de bara magen..nu är de utspritt över hela mej.. Jag vill bara komma i form igen, och komma i mina kläder igen! Så jag kör på ett tag till me gi och träning (i mån av tid då) För konditionen är inte på topp heller om jag säger så. Tack ni som förstår vad jag menar!

Men nu ska jag klä på mej och sola lite innan jag ska luncha me Jossan på stan.

Kramar till er, och ha en trevlig helg!

6 kommentarer:

  1. Åh gi är superbra,jag körde ju det innan vårt bröllop i somras och folk sa likadant till mig,att jag inte behövde mm men jag ville tappa typ 3 kg för att trivas riktigt och det gjorde jag ju med. Kände mig så snygg på bröllopet och tycker det är kul att kolla på korten utan putmage och fläskiga armar:-)

    Jag mådde så bra när jag körde det också var jättepigg och magen var inget uppblåst,ska köra det sen igen när bebisen har kommit ut.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja just du är ju ledig idag =) Myspys. Jag har semester idag, men det kunde ju ha varit lite roligare väder om man säger så. Jaja bara att göra det bästa av det hela. Hoppas du får en bra fredag o helg. Kram Therese
    www.therese83.bloggagratis.se

    SvaraRadera
  3. Förstår dig precis =) Vet hur det känns, hör samma sak jag med nu men det är väl jag själv som ska må bra med min kropp, ingen annan =)

    SvaraRadera
  4. Jag förstår dig oxå,MEN du behöver inte gå ner så du blir sådär liten som du var förra året,det var inte Sandra...! ;) <3

    SvaraRadera
  5. som sagt du är min lilla läckerpärla ändå. :D men huvudsaken är att du mår bra med dej själv.. puss <3

    SvaraRadera
  6. Inte ska jag ner 15 kg heller.. Men några iaf, så jag kommer i min kläder :-) tack för att ni förstår mej!! Puss på er <3

    SvaraRadera