torsdag 21 januari 2010

Torsdag Ledig Hab Kärlek & Sakna

Skönt med sovmorgon och iaf en dag ledigt!
Kan berätta att vi träffade överläkaren på Hab med Lovisa idag, han sa som dom andra gångerna.. att hon är ett "upper down" barn. Hon är super duktig! Och att hon är så duktig motorisk ska tydligen vara en stor fördel med språket senare, så det känns ju skönt att höra. Min solstråle!! När barnen lämnade stan tog det kanske 10 min tills Olivia ringde "mamma.. jag älskar dej, jag vill vara hos dej och leka nu.. och jag tycker så mycket om dej mamma" Kan man bli annat än glad..Underbara unge! Ville helst bara att åka och hämta hem dom! Det är kärlek!

I morgon åker mamma Jennifer och Fia till Mexico.. Som jag kommer sakna dem!! 2 hela långa veckor kommer dom vara borta. Humpf! Plus att tidigt på lördag morgon drar även Marcus på semester, 3½ vecka i Thailand. Saknar er alla redan.. Men jag hoppas faktiskt för deras skull att dom kommer ha strålande sol och mycket värme.

Marcus ligger och snarkar men jag kan inte sova.. Vet dock att jag har 7 dagars jobb framför mej, så egentligen borde jag försöka få lite sömn jag me.. I morgon blir det jobb och en solstund med bruttorna, i need it =)

Så, på återseende.. Gonatter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar