fredag 23 oktober 2009

Passar på..

..att skriva ett inlägg. Lovisa sover middag, efter en halv sömnlös natt, och Olivia sitter med äppelbitar och tittar på tv!
Nu har jag fixat så att veckorna jag har barnen jobbar jag måndag-torsdag, ledig fredag-söndag. Känns riktigt bra att få lite mer tid med min barnen.
Idag va har vi en ledig fredag tillsammans, så vi lekte med Malin Therses och alla barnen ute en stund. Sen blev det mc donalds :P Nu sitter vi och väntar på att Visa ska vakna så hon får äta och sen blir det lite handling inför helgen. Syster Jennifer och hennes kompis Julia ska bo här och vara barnvakt hela helgen eftersom jag ska jobba. I morgon 10-20, och söndag 9.30-21.10. Känns himla trist men de är ju bara den här helgen.. och barnen kommer ha himla kul med moste och Julia! :)

Snart är det dags för kalas igen, Lovisa fyller 2 på torsdag! :) Så på måndag efter jobbet blir det en tripp till Borlänge och shoppa presenter. Frågan är ju som vanligt bara VAD man ska köpa.. Aja, nått bra ska jag nog hitta på!

Nu ska jag kura lite med Olivia. Hoppas ni alla får en trevlig helg! Kram Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar