tisdag 8 september 2009

Tisadags morgon!

I morse va det inte alls en lika roligt morgon som igår. Olivia kom in till mej runt 06.30 och tyckte vi skulle fixa frukost, hmm! Men vi somnade om, eller jag iaf, vaknade av klockan kl 7.45. Olivia va inne hos Lovisa då, dom bara busade. Nu har vi hunnit med frukost påklädning mm, så nu ska vi strax hoppa ut i bilen och åka till dagis. Jag börjar jobba 11.00 idag och slutar 17.00, helt okej tid :-)
Fia hämtar små brudarna på dagis idag, tusen tack för hjälpen!!

Kram sandra

1 kommentar:

  1. Härligt med folk omkring som ställer upp. Skön arbetstid,själv går jag upp 4:40 denna veckan,behöver jag säga att jag är halvtdöd när jag hämtar barnen och kommer hem,konstigt nog är det runt den här tiden 21-22 på kvällen som jag är piggast:-)

    SvaraRadera