söndag 13 september 2009

Söndag...

Godmorgon, idag blev det en lång och god frukost med barnen. Måste passa på att njuta av dagen idag, senare åker dom till David. Hela helgen har gått så fort, och vi har haft det jätte bra! Fredagen slutade jag några timmar tidigare för att få lite extra tid med barnen. Fia och Pekå kom hit och käkade, skräpmat och sen dukade vi fram ost och kex men det va typ ingen som åt nått, haha.. sen blev det vin och spel med grannarna till sen natten. Lördagen gick vi på stan en sväng, shoppade paket till Freja som hade kalas igår. Och igår kväll gick jag över till grannen en sväng, Therese bjöd på lite vin och så försökte jag mej på tv-spel, nhl-09 (?) va inte riktigt min grej. Guitar hero är iallafall kul, men jag måste ju vara totalt talanglös, haha! Men annars va det lika trevlig som vanligt! :D

Slänger in ett kort på kalas klädda barn, som härjar lös i min säng..



Trevlig söndag, kram Sandra

2 kommentarer:

  1. Haha,vi var ungefär lika bra på nhl du å jag! ;) Tack för två härliga kvällar! Åh,så söta dom är dom små trollen! :D Pusss! <3

    SvaraRadera
  2. Mja, håller nog inte riktgit me dej där..jag kunde ju för tusan INGENTING! Du hade iaf lite koll :D
    Tusen tusen tack själv/själva! ;)
    Puss

    SvaraRadera