onsdag 9 september 2009

På plats!




Sisådär då!
Då va barnens fina väggord på plats, och tavel-listerna också.
Högs upp står tavlorna som syster Linda gjort till O & L i dop present, jag älskar dem! Nedanför är bokstäverna jag (läs Therese) traderade hem, och sen några äldre böcker som alla vi fem systrar haft..räkna lite snabbt och dom har nog varit med ca 30 år eller så. Olivia har varit där och rivit ner några av dom andra som också stod där från början.

I morgon hoppas jag på lite sovmorgon, barnen ska ju inte vara på dagis förns 11.00. När jag lämnat dom på dagis åker jag till Linda på lite lunch, kaffe och planering inför November resan.. :D Sen ska jag jobba mellan 13.00-21.10. Och då har jag en underbar mamma/mormor som hämtar barnen på dagis och sen spenderar vi ännu en natt där.. <3


Godnatt på er, K R A M Sandra

2 kommentarer: