onsdag 2 september 2009

Onsdag!

Idag kör jag 12-21.10 på jobbet.. Känns helt okej, har ju inte barnen så då kvittar tiderna på jobbet. I morgon är jag ledig, ska träffa Ulrika en vända på stan, hälsa på Jossan och simma med mamma Fia och Jennifer om inte min snuva blir värre. Och fredag ska Lovisa vara i Falun på Öron-näsa-hals avd, jag hoppas att Monica kan jobba min förmiddag för jag vill verkligen med. Lovisa har blivit förkyld också, eller Olivia också men inte lika som Lovisa, och när Lovisa väl blir förkyld går det inte över på några dagar utan håller i sej i evigheter. Dags att fylla på medicin skåpet nu iför höst och vinter.

Nu lite lätt lunch sen bär det av mot jobbet! ha en bra Onsdag,
K R A M Sandra

1 kommentar:

  1. Hoppas att ni frisknar till snart!! Är ju tyvär sådana tider, med förkylnigar att vänta nu:/ Bara hoppas man slipper svinflunsan!!!

    SvaraRadera