fredag 28 augusti 2009

Hej hopp Fredag!

Äntligen Fredag, eller vad säger ni? Till och med jag är ledig. Har jobbat 7 dagar i steck med idag. Ledig helgen, men sen blir de till att jobba 12 dagar utom en tors, i steck. Känns helt okej faktiskt!
I helgen vet jag inte riktigt vad som händer, syster Fia sover här i natt. Och i morgon skulle jag vilja åka till Borlänge till Ida. Dom har ju en jätte lekpark utanför deras lägenhet och jag tror nog barnen skulle gilla de..


Måste tipsa om en riktigt god middag;

Laxfilé

Kräftost
Créme fraishe

Dill


Lägg laxen i en ugnsform, på med kräftost och créme fraishe och toppa med dill. Låt den stå inne ca 30 min, servera med pasta och ärtor! Super enkelt och hur gott som helst. Barnen gillar det också!

Nu ska snart barnen till dagis och jag till jobbet. Hoppas ni alla får en bra fredag!

Kram Sandra

1 kommentar:

  1. Mmm,det där lät inte helt fel med laxen! Måste provas nån dag! :-D Pussispuss!

    SvaraRadera