måndag 31 augusti 2009

Energi?

Vart är all energi? På jobbet rullar det på skapligt men så fort jag kommer hem säckar jag ihop. Ruskigt va jag blir lat när i barnen inte är här, bara slöar. Men sen när dom kommer så har man energi och ork till allt! I helgen när dom va här tyckte jag vi gjorde massor, hälsade på Ida Freddie och Mike. Sara Robert Freja och Julia va vi också till, de va jätte längesen sist. Jag hade ju inte ens sett Julia som är 2 månader. Vilken liten sötnos hon är då! Igår vart det en vända ute i skogen, sen va vi ute på gården och lekte.. Therese va också här på besök, mumsade lite paj och vaniljsås. Och på kvällen när jag hade lämnat barnen vart de en solning och en promenad :)

Blev hem bjuden till Fia och Pekå på lite mat ikväll, sen ska jag ta mej upp ur soffan och sola en vända idag igen!

Trevlig måndag kväll, Kram Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar