onsdag 7 april 2010

I am vabbing!

Återigen, hemma med sjuka barn. Eller ett sjukt barn. Lovisa har feber och en riktigt hemsk hosta. Ja och inte tala om allt snor, och hur hon lyckas få det i precis hela ansiktet vet jag inte riktigt..
Idag skulle HAB kommit till dagis på besök, så de är ju så himla typiskt att Lovisa ska vara sjuk då. Skulle ha vart himla trevligt att träffa A-M, som har varit sjukskriven men äntligen tillbaka, och logopeden. Vill ju höra va dom har att säga om min solstråle!
Så nu har jag varit över hos grannen och lånat en cd spelar så Olivia dansar och sjunger på deras rum, Lovisa sitter lugnt och stilla i mys fåtöljen och läser pippi. Och jag ska, om ork finnes, ta tag i min garderob. För om jag väl öppnar den går de inte att stänga förns den är rensad.

Med lite tur kommer mormor på besök senare också :)

K R A M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar