fredag 26 mars 2010

Hemsk vecka slut, välkommen härliga helg!

Har haft en dryg vecka. Ingen speciell anledning egentligen..bara varit drygt och jobbigt! I tisdags jobbade jag 14-20 så min underbara syster Sofia skulle hämta kidsen på dagis. Olivia skulle prångt inte hem, utan hälsa på någon. Så dom hamnade i Grängesberg hos syster Milla. Kl 18 får jag ett samtal till jobbet. Fia skakig och ledsen på rösten, "kan du hämta oss i när du slutat? Vi har krockat!" Ni kan tänka er alla tankar och paniken man fick, såg ambulanser, blod, fast klämda barn mm mm.. Hua! Fast hos sa att dom mådde bra nästa direkt, så han man tänka hur mycket hemska saker som helst på bara några sek. Dom hade blivit påkörda i en korsning, men alla mår bra. De Olivia sa direkt, med en suck va "men moster, varför stannar vi?" Så hon märkte det knappt. De blev en bula på bilen, både fram och bakdörr på höger sida är det svårt att stänga. Men som sagt, bilen va de skit samma med bara dom klarade sej!!

Men nu är det fredag och barnen och jag har varit lediga idag, Tessa och barnen har varit här på fm och lek, och bråkat och gnällt lite med ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen och i morgon ska vi åka till charlies lekland i borlänge. med ett avslut på China med mamma och alla systrar m familj, jag gillar!

Hoppas ni alla får en trevlig helg, k r a m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar